Teknik yardım hattı. Başarısız olmak istemezsiniz değil mi? Kalk ve tekrar koştur aracı!

Knorr-Bremse TruckServices teknik yardım hattı için sorun yok, sadece zorluklar var. Uzmanlarımız size tavsiyede bulunmaktan mutluluk duyar.

İmkânsız mı? Bizim sözlüğümüzde yok!

Aceleniz var ve servis alanındaki aracın hareket etmesi gerekiyor. Yedek parça takılı, ancak şimdi araç çalışmıyor. Ne yapmalısın? Atölye şaşkın – zaten her şeyi denediler. Arayın: teknik yardım hattı. Uzmanlarımız, Knorr-Bremse'de uzun yıllara dayanan deneyime ve her türlü zorluğun üstesinden gelebilecek teknik uzmanlığa sahiptir. Doğrudan telefonda, hata günlüğünün analizi yoluyla veya müşterinin bilgisayarındaki uzak bağlantı aracılığıyla: Genel olarak uzman, hataları hızlı bir şekilde bulabilecektir.

Bir model kullanarak sorun giderme

Özellikle zor durumlarda, TruckServices uzmanları sorunu çözmek için pratik bir yaklaşım bile benimser. Doğrudan ofislerinin yanında bulunan eksiksiz fren sistemleri modellerine sahiptirler. Uzmanlar, müşterinin karşılaşmış olabileceği hatayı pratik bir örnek kullanarak simüle etmek için bunları kullanabilir. Teknik yardım hattındaki uzmanlar da yeni araç modelleriyle ilgili sorularınıza yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Tek bir arama yeterlidir!

Bilgi

Atölyeler ve filolar için teknik yardım hattı

Atölye ve filo operatörlerinin teknik sorularını yanıtlamaktan mutluluk duyarız.

E-posta: support.trme@knorr-bremse.com

00800 491 1905 2222
(Ulusal sabit hatlar üzerinden ücretsiz)
Pazartesi’den Cuma’ya 08:30 - 17:30 arası buradayız

Genel bakışa gidin: Teknik Destek Hatları